CC Training od kilku lat wspiera klientów z branży call center poprzez szkolenia oraz usługi doradcze, skierowane do pracowników telefonicznego centrum obsługi klienta. Budowa call center, audyt działalności czy wreszcie pomoc w tworzeniu efektywnych zespołów to zaledwie wycinek działalności ekspertów z CC Training. Dla wielu firm budowa call center to jedynie stworzenie przestrzeni oraz zakup infrastruktury, która będzie umożliwiała odbieranie telefonów od klientów lub realizację działań sprzedażowych. Eksperci z CC Training pomagają w stworzeniu kompetentnego zespołu, który będzie realizował działania wchodzące w zakres obsługi telefonicznej, wraz z klientem tworzą procedury i definiują procesy z zakresu obsługi klienta. W ramach oferowanych szkoleń trenerzy zajmują się zarówno szkoleniem konsultantów m.in. z obsługi trudnego klienta, jak i kadry zarządzającej, pomagając im w definiowaniu KPI oraz tworzeniu systemu wynagrodzeń, dopasowanego do specyfiki branży oraz działalności zespołu.